Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 18 de desembre de 2013

POCA PROFESSIONALITAT, PASSOTISME, QUÈ ENS PASSA?

Últimament la conversa més assídua a casa meva és la de la poca professionalitat de la gent, de tothom en general. I és que allà on vagis et trobes a algú que no fa bé la seva feina, ja no parlem amb la desgana i la mala llet la mala cara, amb la què la fa. 

Veritablement el problema no sé d'on ve, si és que amb totes les baixades de sou la gent està descontenta, si és que amb el contractes escombraria a la gent no se la motiva o no se la forma, si es que ja només es mira la part pura i estrictament econòmica sense pensar que un bon servei i una bona professionalitat és una millora econòmica per al teu negoci. 

Us poso uns exemples i vosaltres em direu si penseu el mateix o no. 
Quan vaig a fer-me la revisió anual del ginecòleg, em toca fer-me la mamografia. Quan me la faig i vaig a buscar els resultats resulta que em diuen que m'hauria de fer una ecografia perquè es veuen taques estranyes. Jo, morta de por, truco corrents al ginecòleg (que per sort és amic de la família) i li comento el que m'ha passat. Em contesta que no m'amoïni, que les mútues privades acostumen a fer això, que me la faci si vull però que no és res important. Se'm va quedar la cara d'atontada per partida doble, en primer lloc per com juguen les mútues amb la por de la gent per beneficiar-se econòmicament, i en segon lloc, de com els metges ho saben i no hi fan res.

Un altre cas, en van donar un cop al cotxe estant aparcat (evidentment, seguint amb el tema del post, qui fos va marxar sense dir res). Com el tenim a tot risc (amb franquícia) passem reclamació a l'assegurança, ens van xafar lateral darrere i paraxocs davanter. Quan truquem a l'assegurança tot perfecte, cap pega, diuen que el portem a un taller concertat i no tindrem cap problema. El del taller fa fotos, de més coses de les que nosaltres li havíem dit (no t'amoïnis això ho acostumem a fer és normal, em diu). Finalment ha de venir el perit a mirar-se el cotxe. Quan anem a reclamar què passa que ja fa gairebé un més que ens han donat el cop i no tenim notícies, ens comenten que el perit ha dit que això són dos cops i per tant dos "partes" (o sigui, dues franquícies a pagar). Evidentment nosaltres no estem d'acord amb això i acte seguit truquem a la companyia, parlem amb una senyoreta, molt amable ella, la seva resposta és que encara no tenen el l'informe que el perit ha fet. Amb la d'ahir és la quarta trucada en dues setmanes i les diferents senyoretes amables que ens han atès, ens han contestat el mateix, no tenen l'informe del perit. Ahir amb els nassos ben plens (què fina soc quan vull), el meu home se'n va anar a veure el del taller, evidentment no hi era l'amo, només el treballador que, com sempre, és qui ha de donar la cara. En resum, a nosaltres, un desgraciat, ens va xafar el cotxe fa més d'un mes, i a dia d'avui i tenint-lo a tot risc, encara no l'hem pogut arreglar. Qui s'està aprofitant en aquesta història? la companyia d'assegurances que no pagarà per una reparació que s'ha de fer? o el del taller que vol cobrar dues franquícies quan a la part de darrere només ha d'enganxar una peça?. I mentrestant, nosaltres encara no hem pogut parlar amb cap responsable i no tenim el cotxe arreglat. 

No us passa a vosaltres, quan aneu a comprar que no us atenen? o si ho fan és ràpid i gairebé sense mirar-te a la cara? o que us venen gat per llebre constantment i ja no et pots fiar ni del botiguer de tota la vida on has comprat?.

2 comentaris :

  1. Pues es una mezcla de todo. Desmotivación, años de crisis, caradura del personal, lo único que importa es el dinero... (economicismo salvaje)... Nos hemos vuelto globalmente mediocres. Comparto tu punto de vista. O tempora o mores.

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.