Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 16 de setembre del 2014

TORNO A SER PER AQUÍ

Hola a tothom, torno a ser per aquí, no havia marxat només estava de vacances, i encara que la meva intenció era escriure alguna cosa durant aquest temps m'ha estat impossible. No trobava el moment de posar-m'hi.

Però ara ja si, ara ja tot torna a ser organització i rutina.

Què tal les vacances? Nosaltres bé, no hem fet cap viatge (exceptuant, és clar, el cap de setmana a Mallorca per la festa dels 50 del meu germà). Ha estat un estiu relaxat, amb diverses activitats però sense estrès, sense agobios i sobretot sense problemes greus. I dic greus perquè algun problema hem tingut, però tot ha estat qüestió de mecànica. I un petit esquinç l'últim dia de vacances, però com ha estat petit i a més l'últim dia, no ho considero problema.

Aquí us deixo un resum en fotos de les vacances.

1. Hem gaudit molt de la piscina.
2. Ens va visitar per primera i segona (i última) vegada el ratolí Pérez.
3. Vam acabar el cole fent una paella amb tota la classe.
4. Per primera vegada el gran ha fet ell sol un trencaclosques.
5. Vam fer experiments, encara que no van sortir massa bé.
6. Han gaudit moltíssim de la bici i han descobert nous llocs per anar.
7. Hem plantat tomaqueres i n'estem gaudint dels fruits, boníssimes.
8. Una curiositat d'un dia de moltíssim vent, totes a resguard.
9. Hem jugat molt al parxís i a l'Uno.
10. Hem celebrat aniversaris.
11. Vam tirar molts petards per Sant Joan.
12. Vam fer d'investigadors (ja us ho vaig contar).
13. Han jugat molt, però molt amb la joguina predilecte, les màquines.
14. Hem tingut cosins i amics a dormir a casa i hi hem jugat.
15. Hi ha hagut temps per anar al parc i fer el ruc, i què ve s'ho van passar.
16. El petit ensurt de l'últim dia. 

I la tornada a l'escola què tal?. Miraculosament aquest ha estat el primer any que els nens volien tornar al cole. El gran, perquè comença 6è i són el grup gran de l'escola, l'any vinent ja canvien de centre. Així que són el grup que organitzen les festes, castanyada, halloween (si, ho fan tot), festa de Nadal, de final de curs, ect. I està encantat per això. I el seu germà, per amistat i simpatia amb el gran, també volia tornar-hi.

El petit aquest any comença la primària, i té mestra nova (nova a l'escola), i ahir, primer dia, ja la van calar tots els de la classe. Quan va sortir de l'escola li vaig preguntar què tal la nova mestra? i em va contestar "crida molt però no castiga". Avui, alguna altre mare m'ha dit que el seu li va dir que la senyoreta nova cridava molt. Ja veurem com va, perquè és un grup canyero, divertit, però canyero.

I per acabar, us heu fet propòsits pel "nou any"?. Dic nou any, perquè alguna vegada ja us he comentat que els meus anys van de setembre a juny. Així que quan comença setembre jo em faig nous propòsits. I quins han estat els d'aquest any? doncs el primer ja no l'he començat i ni sé si ho faré, però vaja, és un propòsit i és anar a caminar com a mínim dos cops per setmana. Allò que em va passar al peu em va fer veure que tinc la circulació fatal, així que m'haig de moure. Però la veritat és que no trobo un moment bo per fer-ho.

Segon propòsit, aprimar-me. Això si o si, ho haig de fer, i ho faré, poc a poc, però ho faré.

Tercer i últim propòsit, estudiar. De moment, ja estic fent un curs d'anglès. I si tot va bé, en farè un de Powerpoint per poder fer moltes coses per a les meves manualitats, ja que amb el Corel no m'hi entenc.

I això és tot per avui. Aviat us ensenyaré totes les cosetes que he anat fent tots aquests dies, que no han estat massa, tot s'ha de dir.

I ara ja em tornareu a tenir per aquí tant sovint com pugui.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.