Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 17 de febrer del 2014

DILLUNS DE LLIBRES

Avui us porto el segon llibre que li van regalar al meu fill petit pel seu aniversari. No té res a veure amb el primer que us vaig ensenyar aquí. Aquest llibre va d'observació, és el clàssic de buscar les diferències, però la gràcia que té és que va amb nivells de dificultat. 

L'Illa de les 160 diferències. Ed. Cruïlla

Està dividit en 10 pàgines i en cadascuna d'elles has de trobar les difirències que hi ha entre la pàgina de l'esquerra i la de la dreta.
Cada cop que passes full és un nivell més, va de l'1 al 10. 

Ja heu trobat la diferència aquí?
Al nivell 1 només et demana que trobis 1 diferència. També té a cada pàgina una solapa per aixecar i et dóna una petita pista per trobar alguna diferència (encara que en algun moment jo no he entès la pista, ho reconec).

Al nivell 9 ja et demana que trobis 40 diferències. És una bogeria, ja ho veus tot borrós. Però enganxa. 


Al nivell 9 ja ho veus tot igual.
Fins a arribar a l'últim nivell, el 10 on et torna a demanar que trobis només 1 sola diferència, però aquest cop ho posen força més difícil. Són dos pàgines dobles on gairebé és impossible veure res de diferent (evidentment encara no l'he trobada).

Aquest és l'ultim nivell. Per experts.

En definitiva, és un llibre que està molt bé per fer treballar l'atenció. El meu fill petit el va agafar amb molt d'entusiasme fins al nivell 3, on és més o menys fàcil trobar alguna cosa. A partir d'aquí ja es va començar a desmoralitzar una mica i no l'ha agafat més. Però si t'hi poses amb ell una estoneta i li vas donant una mica de pistes s'hi engresca 20 minutets. 
En canvi el gran, s'hi va passar una bona estona buscant l'última diferència. Penso que potser va millor a nens més grans. A mi m'enganxa, encara busco.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.