Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 1 de maig del 2014

HAN ARRIBAT LES ORENETES A CASA

Des de que vaig veure aquesta imatge al Pinterest, vaig saber que ho havia de fer.
Si, a casa ja han arribat les orenetes, i quin millor moment que ara, a la primavera?



Jo cada any, per aquestes dates, espero amb impaciència el seu xiscle que ens avisa que aviat podrem anar a la platja a mulla-nos.



Espero el seu vol rasant que fa, que de vegades, pateixis per si n'ha atropellat alguna.


Espero veure-les col·locar-se totes, una al costat de l'altre als fils de les línies de telèfon, com si estiguessin al cinema esperant que comenci la pel·lícula.



Aquestes, ja han arribat. Ara només em queda esperar les altres.

Aclariment:  Si les feu, escurceu un pèl les ales, a mi em cauen pel pes. Hi he hagut de posar uns reforços per sobre per a que aguantin.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.