Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 12 d’agost del 2014

EL QUE DÓNA DE SI UN LLIT NOU

El Joan, el petit, encara dormia en el llit de baranes convertible en un llit de 70x140 cm. Però ara ja es queixava que tocava amb el capçal de cap i peus. Així que aquest estiu, i aprofitant que comença la primària, hem decidit fer-li l'habitació nova.

Habitació que consisteix en un escriptori per a fer els deures, un llit nou i una calaixera. Tot molt senzill, no donem per més, però que decorarem al més pur estil de les revistes de decoració més in (es diu així encara?).

I ja que li hem canviat el llit, hem aprofitat i hem posat un llit cangur per als dos, per quan es quedin a dormir els cosins o amiguets o qui vingui a dormir a casa.

Un llit cangur no és més que un llit que a sota en té un altre amb rodes i potes que es pleguen. Igual que els llits niu, però sense la carcassa de fusta que els envolta.

llit cangur
En primer lloc quan van veure el llit d'aquesta manera, sense vestir els va semblar horrible. A qui no? jo quan el vaig veure a la botiga vaig pensar el mateix. Però és molt més còmode de fer, més fàcil de muntar i desmuntar i més difícil de trencar, per això el vam escollir així.

Un cop solventat el problema dels llençols, la cosa va canviar. I d'un llit que semblava que no agradava massa, vam passar a tenir una joguina que a més li arriba per sobre de la panxa i que ha de fer un saltiró per pujar-hi. 

Es van passar tota la tarda jugant-hi. Ara el poso, ara el trec, ara hi salto a sobre i ara, sense voler, he desmuntat el matalàs. 

De veritat que en ma vida havia pensat que un llit pogués donar tant de si. 

El millor de tot, va ser a la nit. Mentre fèiem els cinc minuts (van tocar caniques (ho sento no em surt bales)), jo estava estirada a un costat del llit, i el Joan tenia tot el tros que volgués per estirar-s'hi. Doncs no, ell va seguir jugant amb les cames fora, com feia sempre amb l'altre, solament que aquest cop, les cames li penjaven perquè no arribava al terre.

Espero que el dia que toqui estrenar la taula per fer els deures hi posi el mateix interès que ha posat en el llit.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.