Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 13 de juny del 2014

MINECRAFT

Estic convençuda que molts de vosaltres no sabeu de què us parlo i moltes persones que vagin pel buscador i vegin el títol vindran emocionades a veure què hi ha, però que en veure què he escrit marxaran esfereïdes.




Què és Minecraft?, buscant per Internet he trobat la descripció a la Wikipedia. Minecraft és un joc independent en format sandbox. Ein?, si això he fet jo. Ho tradueixo, és un joc de plataformes o ordinadors on el seu objectiu és crear un món sense una estructura donada ni unes normes establertes. O sigui, tu comences de 0 i es vas muntant la teva història i el teu món.

Quina particularitat té? doncs que tota la gràfica té forma de cub. Tot, els paisatges, les cases, els bitxos, els estris, etc. té forma de cub.

Però comencem pel principi, per què l'entrada d'avui s'anomena Minecraft. Doncs perquè és un joc que no entenc. Tinc al meu fill d'11 anys completament enganxat a aquest joc i sincerament no ho entenc. I això em porta a recordar quan a mi m'agradava alguna cosa que ma mare no entenia i em deia que no sabia com em podia agradar tal música o aquella roba. Estic igual, com li pot agradar un joc que recorda més als jocs que jugava jo amb 14-15 anys tipus Pacman o Asteroides?

Antic joc d'Asteroid


Però el problema no és aquest, sinó que no es cosa únicament del meu fill, és un fet generalitzat. Hi ha un corrent Minecraft. A mi que m'agrada tant bloguejar i navegar per la xarxa, estic descobrint que hi ha molta més gent de la que m'imaginava enganxada a aquest joc.

Al bloc de Funkytime hi ha una samarreta dedicada a un dibuix d'aquest joc

Samarreta a Funkytime
Al Pinterest hi ha infinitat de pins sobre festes amb temàtica de Minecraft, hi ha polseretes de gomes

Tret de Pinterest
Tot tipus de manualitats on la temàtica principal és aquesta mena de cara de marcianito dels Space Invaders

Els marcianos d'Space invaders

I que consti que ho he intentat, m'he assegut amb el meu fill a veure com juga, he estat una estona mirant el joc i què hi fa, i a part de marejar-me no he entès res. I ell s'hi pot passar hores, i no només amb el joc, sinó també amb els vídeos que hi ha al youtube sobretot d'un tal Vegetta.

Us deixo l'enllaç d'un dels videos oficials per si voleu veure'l i si enteneu alguna cosa m'ho dieu.






2 comentaris :

  1. Yo no he entendido nada de nada, pero seguro que si le preguntas a Marc te lo cuenta con todo tipo de detalle!!!!! :)

    ResponElimina
  2. Jo pues pensaba que tu serías la que mas me entenderías.

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.