Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 18 de maig del 2015

INSPIRACIÓ PINTERESCA - UNA LLAUNA PALMATÒRIA

Fa temps que navego pel Pinterest, molt de temps, però últimament navego i no faig res mes, principalment perquè quan m'hi poso és quan estic al llit mitja horeta abans d'anar-me'n a dormir. Agafo idees idees idees però d'aquestes idees no en faig res. Bé, això no és així ben bé, ja ho veureu quan us ensenyi el que m'ha portat de cap tots aquests mesos.

Però vaja, que avui em venia de gust fer alguna cosa diferent i que feia temps que havia vist en aquest meravellós món del Pinterest. A més, tenia ganes d'estrenar la pintura Chalpaint que vaig comprar a la DIYmania de Reus i que encara no havia obert.

Realment volia fer alguna cosa senzilla i ràpida, així que m'he llançat a fer una llauna porta-espelmes amb una llauna reciclada de tomàquet triturat.


Primer de tot, agafant com a referència el paper que envolta la llauna fas una tira de paper de la mateixa mida i li fas el dibuix que després foradaràs. Jo no m'he volgut complicar la vida, per ser la primera que feia i li he fet uns cercles, de més gran a més petit. 

Seguidament enganxes aquesta tira de paper a la llauna i et disposes a foradar-la. I aquí ve "el cachondeo". Evidentment quan ho veus per internet, penses, vinga això és fàcil i en un no res es fa. T'hi poses, veus les fotos de com ho han fet i fas el mateix. Agafes un clau i el martell i comences a picar i quan t'adones, ni aconsegueixes fer el forat a la primera, ni la mida del forat és la que ha de ser i, a més a més, xafes la llauna, cosa que a les fotos no es veu. 

Solució, cridar al maridet que és un manetes i demanar-li ajuda. Que et foradi ell la llauna amb el trepant. I així de bé ha quedat.



Un cop tota foradada, s'ha de llimar amb una llima de ferro, per treure totes les rebaves que ha deixat la màquina de fer forats.

Després es pinta i ja tenim una llauna super-xula per a posar-hi una espelma per a les nits d'estiu.




La qualitat de les tres últimes fotos és molt dolenta, però és que a la càmara ja no li funciona el flash. I els interiors no queden bé. Ho sento.

Què a que és una manualitat fàcil i resultona. M'ha agradat molt fer-la. Ara me'n falten dues més per acabar de completar el joc.




5 comentaris :

  1. Doncs sí que és resultona, sí. I tens raó, per internet tot es veu molt fàcil però quan et poses... ja és una altra cosa. Petons i bona setmana!

    ResponElimina
  2. El Pinterest és un perill, Gemma!!jajajajajaja. No me'l miro poc, perque acabaria boja!
    La llauna t'ha quedat molt bé. El color que li has posat, m'agrada molt. Jo no tinc paciència per fer-ho, ja t'ho dic (ni maridet tampoc!!jajajaja).
    Petonets i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
  3. no vull ofendre, però no crec que hi hagis dedicat mol de temps, ens tens acostumats a un nivell 10 i això es un 3

    ResponElimina
  4. no vull ofendre, però no crec que hi hagis dedicat mol de temps, ens tens acostumats a un nivell 10 i això es un 3

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.