Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 7 de maig del 2015

POSTAL FLOR

Hola, ja ha passat una setmana des de que vaig dir que intentaria escriure un cop setmanal i se m'ha passat volant.

Avui vaig una mica amb pressa, així que us deixo unes fotos d'una postal que em va demanar el meu fill que li fes a una amiga.

Com que és com una floreta que sempre està però que mai no diu res, vaig pensar que el millor era fer-li una postal d'una flor.

Aquí us deixo les fotos.





Per cert, si algú sap com fer per a que quedin tancades, que m'ho digui, perquè a mi se m'obria sempre.

Espero que us hagi agradat.
Fins la setmana vinent.

5 comentaris :

  1. Així m'agrada! que no perdis el ritme de publicar :). Molt maca la targeta, m'encanten les targetes que s'obren i tenen una sorpresa a l'interior :). Aish... que no s'obrin... doncs hauries de posar algun tipus de tanca o deixar-la amb un pes (però aquesta és una solució temporal per fer la foto, jajaja). Un petonàs i fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies.
      La veritat és que m'agrada fer targetes que se surtin una mica del normal. I, així de pas, complicar-me la vida, hehehe.
      Un petonàs.

      Elimina
  2. Molt xula la postaleta!!!!. I si poses un mini clip a dalt??...o una mini pinça de fusta???.
    Petonets i bon diumenge!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies.
      L'altre dia em van ensenyar una cosa molt xula, uns imants que farien que es quedés tancada. Així que n'hauré de fer una per provar-ho.
      Petons.

      Elimina
  3. impresionan una deliquedesa de detall, sembla mentida com es poden fer coses de aquesta manera jo soc un negat per aquest menester i et felicito

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.