Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 18 de maig del 2015

LLIBRE COMUNIÓ

Hola, avui començo a ensenyar-vos el que m'ha portat de cap aquests mesos. Quan ho vegeu direu, i tant de temps per això?, doncs si, perquè amb el poc temps que m'hi poso per a l'scrap m'ha dut una bona feinada, entre buscar, trobar, fer i refer.

Avui us ensenyo un dels tres llibres de comunions que he fet. Els vaig començar cap el mes de febrer-març. Han costat, però la veritat és que estic molt orgullosa d'ells. Recordo que vaig entrar en aquest món de l'scrap gràcies al llibre de comunió que li vaig fer al meu fill gran, i vist el resultat del seu als d'ara, haig de reconèixer que he millorat força, per sort.

Aquí us el deixo, tant per dins com per fora. Perquè la veritat és que a mi m'ha costat horrors trobar algun lloc on posin fotos del llibre sencer per trobar inspiració. Així que si algú es vol inspirar en el meu aquí el té.

La majoria dels clip art dels fulls interiors estan trets del Pinterest. No sé la procedència real de cadascun d'ells, els nens que surten, estan agafats d'un lloc que es diu Minus, la Bíblia, la creu i altres estan agafats també d'una tal Daniellmoralesfalcao al Minus. Explico tot això perquè crec que amb tots hi ha drets d'imatge, ja que alguns (no sé quins) me'ls van esborrar del Pinterest per aquest motiu.

Bé, ara si, aquí podeu veure el llibre de comunió per a l'Ariadna.













Aquí uns detalls dels lluentons del nom

Aquí un detall del nom amb glossy

Pd. Les taques grises que vegeu a les fotos es la càmara, que cada dia està pitjor. Però que aguanti pobreta, que no n'hi ha d'altre.

Espero que us hagi agradat. Aviat us ensenyaré els altres dos.

3 comentaris :

  1. Guauuuuuuu! jo sí entenc que hi hagis passat molt de temps!! t'ha quedat molt i molt professional!!! m'encanta!!! Segur que l'Ariadna estarà molt contenta amb el seu llibre i serà un record preciós! petonets

    ResponElimina
  2. Quina xulada i qué complert!!!!!. Dic com la Montse: t'ha quedat molt professional!!
    Petonets i bona setmana!!

    Charo

    ResponElimina
  3. no fa res he dit que un treball teu era un 3 però com he dit en el meu comentari ens tens acostumats a treballs de 10, però aquest es de matricula d'honor cum laude

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.