Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dissabte, 29 de març del 2014

CUÁNTA VERITAT PERÒ CUÁNTA DEMAGÒGIA

Últimament no faig més que llegir blocs que parlen de deixar de queixar-nos i viure la vida, viure el present i ser feliç. Que l'única cosa important per la que ens hem d'amoïnar és la família i la salut. I tenen molta raó, l'única cosa important en aquesta vida és tenir salut i que els que estimem estiguin bé. 

Però em fa molta ràbia perquè la majoria de la gent que escriu això l'única cosa que fa és demagògia, no fan res més que escriure una cosa que ja sabem. Si l'única cosa important en aquest món, per la majoria de la gent, és tenir salut i que les personen que estimem en tinguin, no cal que ens ho recordin, no cal que facin psicologia barata per a que tothom als comentaris els diguin "quanta raó que tens!!". Si, i amb això es queden amb la raó, perquè no donen solucions miraculoses als problemes d'avui dia.

La teoria ens la sabem tots. Ara només falta que algú ens la ensenyi a posar en pràctica de veritat. És molt fàcil escriure, deixa't de queixar, viu la vida, sigues feliç, viu el moment no pensis en el passat, deixa de córrer, pensa en el moment i no en el que has de fer després, gaudeix del petó que t'han donat. Si si, és molt fàcil escriu-re-ho, però aquesta mateixa persona que ens intenta convèncer que la felicitat està en els 30 segons de qualsevol cosa que estiguis fent, en acabar d'escriure la frase, estic convençuda que està fent una llista de les coses que ha de fer demà, o està pensant què cansat/da que estic avui, o vaja dia més dolent. 

Quan tens una vida de feina dins i fora de casa, d'una família a qui cuidar, una crisi que t'afecta a tu o als que estimes, unes notícies constants de problemes, crisis, guerres, baralles, una societat completament perduda en valors, ja fas el que pots per feliç, i si això implica viure el passat o queixar-te de lo malament que ho estàs passant no hi ha problema. 

De veritat, prefereixo llegir un bloc on m'expliquin lo bé que s'ho han passat fen una manualitat, o com han rigut muntant una festa xorra. I sobretot m'encanta llegir d'algú que ha fet una bona guerra de pessigolles com les que acabo de fer jo amb el meu fill. Això sí és una bona teràpia.  

4 comentaris :

  1. Viure es molt complicat! Estàs super feliç I als 5min pot passar qualsevol cosa q t'arruina el dia... La meva vida va començar a cambiar fa ja 12 anys. He passat moltes coses, desgràcies de les gordes I els moments mes importants I feliços q viure mai.
    I jo soc de les q penso q el mes important es la salut i dels q estimes i et dones conté quan algu d'ells la perd. Tot es pot superar I lluitar per afrontar, una depressio, la perdua d'una feina... Pero com superas q algu q t'estimes tingui una malaltia greu q saps q no superara? Per mi encara q soni a tòpic el mes important es la salut i no li desitjo a ningú q ho descobreixo com ho he descobert jo i com et cambia per sempre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Superar la pèrdua d'algú a qui t'estimaves molt i que ha marxat massa d'hora ha de ser molt dur.
      Jo no ho considero tòpic, la salut i la família és el més important del món. Però això no deixa que et puguis queixar del mal dia que has tingut o de si el Murphy te la té jugada.
      El l'única cosa que ens queda avui dia, el poder queixar-nos de les coses.

      Elimina
  2. Totalment d'acord maca!!!
    Un petó.

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.