Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 5 de març del 2014

DIA DEL PARE

A casa nostra el dia 19 de març se celebra per partida doble, pel dia del pare i perquè també és el dia de l'aniversari del meu fill gran. 

Evidentment aquests dies vaig atrafegada preparant les coses per la festa de DJ que m'ha demanat el Jordi. És el que vol ser de gran (què li farem!!).

Però què passa? que com sempre centro les poques neurones pensants que em queden a la festa, el regal del dia del pare sempre l'acabo fent de pressa i corrent i no està bé. 

Així doncs, com queden dues setmanes, us deixo unes quantes idees per si algú està com jo i vol començar a treballar-hi. Si cliqueu les imatges anireu als enllaços.

Un retrat d'ell
Una estampa familiar

Per donar-li el regal
Per a l'oficina

Dedicat als pares golosos

I si us heu quedat amb ganes de més, la Yolanda té un taulell de Pinterest molt complert. El meu està bastant pobre, però podeu mirar si en el de DIY trobeu alguna cosa que us agrada. 

Espero que m'ensenyeu les manualitats que els hi heu fet vosaltres.


 





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.