Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 17 de març del 2014

DILLUNS DE LLIBRES - COL·LECCIÓ FADA MENTA

Els llibres dels quals avui us parlaré formen part d'una col·lecció, la de la Fada Menta. Es tracta d'un grup de 7 llibres, i nosaltres en tenim dos d'ells. 

Els set títols són aquests: Es necessiten petons, Sóc un monstre, Mala sort o bona sort?, La meitat de'n Jan, Un mirall al cor, Ja estic! i Música a la panxa. 

Jo us parlaré de Sóc un monstre i Ja estic!. 

Sóc un monstre


Sóc un monstre
Aquest llibre el vam comprar quan el nostre fill gran durant una època cap als 5-6 anys deia que tot ho feia malament i jo veia que la relació amb els companys no acabava de ser del tot fluïda. Vaig estar buscant i vaig trobar aquest llibre que no era ben bé el cas, però que em podia servir per al que jo volia. 
El llibre tracta d'un nen, en Max, que tot ho fa malament, que fa empipar als metres, als pares a la germana i que ja ha agafat el rol de nen "dolent". Fins que se li apareix la Fada Menta i li ensenya que simplement canviat la manera de pensar tothom el veurà amb uns altres ulls. 

Ja estic!

Ja estic!
A la vegada que vaig comprar el de Sóc un monstre, també vaig trobar aquest Ja estic!, que vaig veure que també em serviria.
Aquest tracta d'una nena, la Bel, que fa les coses ràpides, sense mirar, sense repassar ni adonant-se dels errors que comet, escriu cartes sense entendre's la lletra, fa sumes sense mirar que s'ha equivocat, fa dibuixos deixant-se la meitat de les coses. Tot canvia quan en una festa, un mag li ensenya a fer un truc de màgia. La fada menta li ensenya que si ho intenta i ho torna a intentar encara que no li surti a la primera al final aconseguirà el seu propòsit. 
Aquest llibre ve acompanyat de com fer el truc de màgia per fer que els nens practiquin.

Aquests són dos dels 7 llibres que composen la col·lecció de la Fada Menta, una col·lecció que cada títol té una intencionalitat de cara als problemes que més preocupen als nens. Són llibres curtets que en cinc minuts estan llegits, i que, quan els nens ja comencen a saber-ne se'ls poden llegir tot sols. 

Si voleu saber més sobre la resta de títols aquí teniu l'enllaç a la col·lecció http://www.fadamenta.cat/. 




2 comentaris :

  1. Q macos Gemma!!! Vaig a preguntar si están a la biblio. Conec a una "doneta" q els dos li anirien de fábula llegir-los

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje. Si no els trobes, digues-m'ho i t'envio els nostres que els hem llegit molt.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.