Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 22 d’abril del 2014

CURS DE TECNIQUES D'SCRAP

Fa un parell d'anys que vaig descobrir l'scrapbook i des de llavors he anat fent cosetes, però sempre buscant per internet i mirant tutorials a blocs. Evidentment em falta moltíssim recorregut per arribar als nivells que arriben la majoria d'aquestes blocaires, de fet, estic convençuda que no hi arribaré mai.

Però si hi ha un bloc que segueixo incondicionalment, és el de l'Elena de Pega, papel o tijeras, per dos motius, per la senzillesa com explica les coses i per les facilitats que dóna a l'hora de fer els treballs. L'Elena és generosa, t'explica tots els truquets i trampetes que pots fer en un treball, et diu quins materials poden substituir uns altres, t'ensenya a fer fins i tot, la cosa més petita i et deixa un tutorial amb tot tipus d'explicació penjat.

Sempre he volgut fer els cursos que ella imparteix, però, per desgràcia, la distància, el temps i l'economia no ho permeten. N'he fet dos d'online, i han estat genials, però sempre em quedava amb el desig de fer-ne un presencial, per veure què tot el que era capaç d'explicar. I finalment ho vaig conseguir.

El passat dissabte dia 11, vaig anar a Barcelona a fer el curs de Tècniques d'Scrap amb l'Elena Roche a Blokum. En aquest curs ens ensenyava diferents tècniques que es poden fer servir a l'scrap, la majoria amb tintes. Però, fins i tot havent fet el curs de "Distress sin stress" (on-line, tot de tintes), vaig aprendre un munt de coses sobre les tintes.

Ens va explicar la tècnica de la tinta en base aigua com reacciona amb aquest element. També ens va ensenyar la tintura amb pols de mica

Distress reaccionant amb aigua i l'estrella amb pols de mica
Ens va ensenyar la diferència entre la plantilla i l'estarcit

Plantilla

Estarcit

Ens va ensenyar l'embossing calent i com reaccionen les tintes davant d'ell

Embossing en calent

Detall de la papallona. No es tinta
Ens va ensenyar la superposició d'elements com a petites trampes.

Ocell superposat
Ens va ensenyar l'embossing fred i què podem fer amb ell

Amb aquest paper es poden fer més tècniques

Aquí podeu veure el fiasco que em va quedar
Vam treballar amb el gesso

Portada treballada amb gesso i pintura

I tot, amb la seva explicació, per a què es poden utilitzar els materials i quin reacciona amb quin i quins no van bé els uns amb els altres.

En definitiva, em vaig quedar amb ganes de més. Se'm va fer curt, molt curt i això que es va allargar més del que tocava. Ja estic impacient de poder-ne fer un altre.

Us deixo una foto de grup del curs, hi va haver molt bon rotllo.

Fins i tot vam crear un grupet de whastapp







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.