Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 7 d’abril del 2014

DILLUNS DE LLIBRES - ACTIBOOK IMAGINARIUM

Bon dia, i avui si, ara ja ho puc dir benvinguda primavera!!!. Quin cap de setmana més fantàstic de temps, solet per tots els racons, amb ganes de sortir al carrer i fer el vermut a una terrasseta, i a sobre el dia més llarg, quin gust!!.

Tinc vàries coses que he fet per ensenyar-vos, però amb això de no parar en tot el cap de setmana per casa, i per un mal de queixal que em va paralitzar la setmana passada, no he tingut temps de fer les fotos. Així que aquesta setmana anirem una mica al ralentí.

Però bé, avui és dilluns i toca parlar de llibres. Abans que res, vull aclarir una cosa, tots els llibres que surten aquí al bloc, són llibres que han estat llegits o treballats a casa. Cap d'ells és un llibre patrocinat. Ho comento perquè últimament veig que hi ha força moguda amb el tema dels blocs monetitzats i patrocinats. A mi em sembla molt bé que un bloc faci publicitat, sempre i quan n'informi, així tu tens l'opció de continuar llegint o no, com amb la tele que tens l'opció de canviar de canal o no a la publi.

I dit això, avui us presento un llibre d'activitats que fa un parell d'anys li vam regalar al petit. A ell això de fer deures com el seu germà li agradava molt (com podeu comprovar he utilitzat el passat) i com encara no sabia ni llegir ni escriure ni res de res, havia de buscar alguna cosa que tingués força varietat, que fos una joguina però alhora didàctica. I quan vaig veure aquest llibre vaig pensar que era perfecte pel que estava buscant.

En concret aquest és el que tenim, el de les quatre estacions, però em consta que n'hi ha més.
L'actibook és un llibre d'unes 6-7 pàgines de cartró gruixut, plastificades per a que es pugui escriure amb el rotulador de pissarra blanca que ja porta. Per tant pots escriure i borrar tantes vegades com vulguis.

Les activitats que hi ha són de grafomotricitat amb laberints, sumar, buscar diferències. A l'última pàgina hi ve un full de gomets de posar i treure per fer vestir un nen amb la roba corresponent a les diferents estacions de l'any. L'única cosa que no m'agrada, és que un cop retallats els gomets no té on guardar-los a no ser que siguin posats a la pàgina i nosaltres ja n'hem perdut algun.

Per últim el llibre porta un CD on es poden fer les mateixes activitats a l'ordinador, però la veritat és que nosaltres no l'hem fet servir mai. Per nosaltres l'ordinador és una eina per jugar no per "aprendre jugant" (això és el que té tenir un germà gran que juga a l'ordinador, que ja anem a buscar un altre tipus de jocs).

En definitiva un llibre força interessant per fer treballar diferents aspectes, concentració, matemàtiques, llenguatge i sobretot diversió.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.