Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 9 d’abril del 2014

NOVES POSTALS

Hola, avui us ensenyo les dues últimes postals que vaig fer pels dos últims aniversaris que vam anar, uns companys de la classe del meu fill petit.

Una vista general
La primera és una postal per una nena on vaig combinar els carbasses.

El detall del centre

Un detall de la papallona

El paper ressaltat de papallones també el vaig fer jo. Feia temps que ho volia fer, però no tinc la màquina Big Shot (encara), així que el que vaig fer, va ser comprar-me una plantilla d'embossing de la màquina i amb un regla i paciència va anar ressaltant. Crec que va quedar força bé.

Postal pilota
L'altre postal era per un nen a qui li agrada molt el futbol, així que el millor era una pilota.
Aquí em vaig adonar dels problemes que tinc amb la trigonometria?, no sé, amb les formes geomètriques, no vaig ser capaç de fer els hexàgons i els pentàgons de la mateixa mida per a que conjuntessin a la perfecció.

Postal oberta

Si us fixeu, la postal s'obria i dins hi havia la dedicatòria i els noms de tots els nens que col·laboraven en el regal. Perquè a la classe del petit acostumem a fer regal conjunt. 

Us han agradat?.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.