Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 8 de gener del 2014

AIXÒ ÉS UN NO PARAR

Avui ja hem tornat a la rutina, matinar, esmorzars, cole, deures quan vinguin els nens. Sembla que les vacances ja siguin cosa del passat d'un passat llunyà. I així mateix passa amb la resta de món, obres el Pinterest i ja no hi ha ni rastre del Nadal, ara ja només existeix Sant Valentí.

I a casa passa el mateix, ahir ja va desaparèixer tot allò que et feia entrar al món del Nadal, mal fet, ho sé fins el 2 de febrer no hauria de ser, però què voleu que us digui, la mateixa impaciència que hi ha per posar-ho, la tinc per treure-ho. Així que Nadal és aigua passada. 

I ara toca el següent pas. No serà Sant Valentí, no ho celebrem, nosaltres som de Sant Jordi. Però el dia 1 el petit farà 6 anys i ja toca pensar en la festa. Si per ell fos ja mateix, si pogués ser, però ja li vaig dir que fins que no haguessin passat el Reis no començaríem a fer res de la festa. I ahir ja m'ho va recordar: "- mamà ja han passat el Reis, ja hem de començar a muntar la festa". Per Déu, és més impacient que jo!!!!! 

Un dia dels que anàvem a Barcelona ell i jo sols, vam parlar del tema i de què volia que anés la seva festa. Ell convençut, em va dir que Invizimals, cosa que jo molt suiggèneriment (ejem) li vaig dir que l'any passat ja l'havíem fet de Pokemon i era molt similar i seria molt avorrit repetir, etc, etc. Total, que al final el vaig poder convèncer (no sense esforços). Després la llista es va convertir en Hot Wheels, Màgia (l'escollida per la mama), futbol, pirates, Angry Birds,  i alguna cosa més que no aconsegueixo recordar. Inicialment, amb molta alegria i satisfacció per part meva, em va dir que si que li agradava la temàtica de la Màgia. Però quina va ser la meva decepció d'ahir quan em va dir que no que volia un altre tema. 

I quin tema ha escollit? us preguntareu vosaltres. Doncs si sou uns bons seguidors meus estic convençuda que ja ho sabeu. I si no, haureu d'esperar fins al 3 de febrer que us ho ensenyaré tot.

Ara em toca buscar, remenar i muntar. Ja tinc feina per uns quants dies.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.