Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 14 de gener del 2014

LLIBRETA

El meu pare és una persona que s'ho apunta tot, tot, quan canvia una bombeta, una pila, quan ha fet una reparació. Fins i tot, si nosaltres (el meu germà i jo) fem algun canvi, de feina, de casa, del que sigui, ho apunta.

També pren notes per a possibles articles, perquè li encanta escriure articles en una revista. O s'anota paraules que no ha sentit mai i les busca al diccionari i se les apunta. I tot en català, no ha estudiat mai en català tot el que sap és completament autodidacta i ho fa perfectament. 

Abans de Nadal, uns impresentables li van posar les mans a la butxaca i li van robar, a part de les claus, l'agenda on tenia les seves anotacions. Per tant, els Reis li van portar una llibreta nova per a que s'ho apunti tot ben apuntat. 

Inicialment la llibreta era així:
 Cuaderno Blanco
Quadern Moleskine blanc
Li vaig posar un paper de color marró a topets, un lateral de vellut marró també i la goma la vaig tintar amb Distress Vintage Photo.

Després vaig buscar pel google una imatge de paper i ploma  i aquesta em va encantar. La vaig retallar i també la vaig tintar. Li vaig escriure amb rotulador negre Notes.


A baix li vaig enganxar una etiqueta tartan (abans es deia quadres escocessos ;) ) i una altra del paper amb el que vaig folrar les solapes per l'interior i li vaig posar el nom.


Finalment per dins, la vaig folrar amb una paper verd pistatxo gravat  (a la foto de sota es veu millor la rugositat) i vaig entintar tant el forro com el llom de les pàgines.




A mi m'agrada com ha quedat. Al nou amo no ho sé perquè encara no li he pogut donar, però coneixent-lo segur que li encantarà (amor de pare :) ).

El proper dia us ensenyo la meva nova agenda de la feina.





1 comentari :

M'encanta que em comenteu alguna cosa.