Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 3 de gener del 2014

I AIXÍ VA QUEDAR

Ja estem a 2 de gener (gairebé 3), com va anar el sopar de Cap d'Any? i el dinar d'Any Nou?. A nosaltres el sopar va ser una mica estrany, hi va haver qui no es va trobar massa bé i no va poder menjar-se el raïm, però en canvi el petit va aguantar com tot un homenet que s'està fent i es va menjar els 12 grans de raïm de xuxes.

Al dia següent, com ja us havia dit, vam fer el dinar a casa i tenint en compte que la cuina no és el meu fort, no m'agrada cuinar  crec que va anar força bé, exceptuant les postres. Vaig fer una mousse de llimona però no va quedar gens bé. Sort que sempre tinc el socorregut "Pla B". 


Aquí el raïm preparat

 Una garlana rebia l'any:


No vaig ser l'única que va voler decorar la casa per l'Any Nou. Els nens van voler col·laborar, el gran va fer aquesta garlana on s'hi llegia 1 de gener. Presideix la llar de foc.


El petit en va voler fer una altra de cercles festonejats amb paper vermell brillant i una lletra al mig. Ben bonica va quedar penjada.


Després vam preparar la taula, amb el menú i el nom de cada persona al costat.






Per últim us ensenyo el filet com s'estava fent al forn.


Va ser un dia molt maco i sobretot perquè ens van donar una bona notícia, una de les que hi havia dintre de les 14 coses positives que li demanava al 2014. L'any comença bé, espero que es mantingui així.

Ara toca esperar a les Ses Majestats.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.